.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث سومين موزه شهداي مازندران در بهشهر

سومين موزه شهداي استان مازندران كه از مصوبات سفر هيئت دولت به مازندران بود در بهشهر ساخته شد.

بعداز ظهر امروز و در هشتمين روز از دهه پيروزي، با حضور مسئولان اين شهرستان سومين موزه شهداي مازندران در بهشت فاطمه(س) بهشهر افتتاح شد.
سرپرست دفتر نمايندگي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بهشهر درباره جزئيات پروژه اظهار داشت: موزه شهداي بهشهر به همراه موزه شهداي آمل و تنكابن مصوبه دور نخست سفر هيئت دولت به مازندران بود و در زيربناي 80 متر مربع و با صرف 50 ميليون تومان به بهره‌برداري رسيد.
ابراهيم طاهري تصريح كرد: موزه شهدا در واقع هم موزه و هم مركز فرهنگي ست و از تصاوير، وصايا و وسايلي كه خانواده‌هاي شهداي جنگ تحميلي و انقلاب در اختيار ميراث فرهنگي قرار مي‌دهند، در اين مركز نگهداري و در معرض ديد علاقمندان قرار داده مي‌شود.

* نخستين زمين مسكن مهر رستمكلا خريداري شد
در هشتمين روز از دهه پيروزي با حضور مديركل تعاون مازندران و مسئولان ذيربط شهرستاني كلنگ احداث 35 واحد مسكن مهر در رستمكلا به زمين زده شد.
اسماعيل نيلچيان در مراسمي كه به همين منظور در كتابخانه مركزي رستمكلاي بهشهر برگزار شد به امتيازات دولتي در بخش زمين‌هاي 99 ساله براي اقشار كم درآمد اشاره و درباره امتيازات زمين‌هاي خريداري شده و خصوصي اظهار داشت: بيشتر زمين‌هايي كه براي مسكن مهر از سوي اعضا خريداري مي‌شود از موقعيت مكاني خوبي برخوردار هستند و هم اينكه مالكان، صاحب عرصه و عيان مي‌شوند اما در زمين‌هايي كه دولت به مردم در قالب اجاره 99 ساله واگذار مي‌كند و مردم هيچ پولي را براي زمين پرداخت نمي‌كنند، فقط صاحب عيان هستند و عرصه از آن دولت است.
وي درباره نرخ ساخت مسكن كه از سوي سازمان مسكن و شهرسازي مازندران اعلام شده است، گفت: اين رقم از حداقل 260 هزار تومان تا 310 هزار تومان در هر متر مي‌رسد.
نخستين زمين مسكن مهر رستمكلا در زميني به مساحت يك‌هزار و 30 متر مربع به مبلغ 39 ميليون تومان خريداري شده كه قسمتي از آن اهدايي است و قرار است براي 35 خانوار خانه ساخته شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.